»Ugotovili smo, da ko so se protikoronski ukrepi oblažili in se je promet začel počasi povečevati ter je dosegel stopnjo pred epidemijo, se je začel slabšati tudi zrak oziroma onesnaženost z dušikovimi dioksidi.«
»To pomeni, da je kakovost zraka v Sloveniji večinoma znotraj zakonskih mejnih vrednosti, v hladnih mesecih in ob prometnih cestah pa je zrak še vedno onesnažen, zato je pomembno, da zmanjšujemo izpuste iz ogrevanja in prometa.«
»Kljub opaznemu zmanjšanju onesnaženosti zraka iz cestnega prometa v letu 2020 zaradi ukrepov za zajezitev širjenja koronavirusa so kršitve evropskih standardov kakovosti zraka še vedno pogost pojav po celotnem EU-ju.«
»To pomeni, da je kakovost zraka v Sloveniji večinoma znotraj zakonskih mejnih vrednosti, v hladnih mesecih in ob prometnih cestah pa je zrak še vedno onesnažen, zato je pomembno, da zmanjšujemo izpuste iz ogrevanja in prometa.«
»Brez dodatnih ukrepov bomo dihali zrak podobne kakovosti kot zdaj, vendar s preseženimi mejnimi vrednostmi za delce PM 2,5 ter PM 10, dušikove okside in benzopiren.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju